תנאים לקבלת משכנתא

לפני שמגישים בקשה לקבלת משכנתא לבנק מומלץ לדעת מראש מהם התנאים לקבלת משכנתא, כלומר מה הקריטריונים של הבנק שבהם עליכם לעמוד. ישנם תנאים אשר משותפים לכל הבנקים, בעוד שתנאים אחרים יקבעו בהתאם לסוג הנכס ומצבכם הכלכלי. כדי לקרוא את המפה טוב יותר ולדעת למה בדיוק אתם נכנסים ובאילו קריטריונים אתם צריכים לעמוד אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישת ייעוץ.

פגישת ייעוץ היא שלב חשוב בתהליך והיא מאפשרת לכם להגיע למעמד בקשת המשכנתא הרבה יותר מוכנים. מה גם שעליכם לבחון את יכולות המימון שלכם ואת כל הנתונים הפיננסיים לפני שתוכלו להתקדם הלאה ולחתום על חוזה.

המומחים של הירשביין בעלי ידע נרחב בעולם המשכנתאות ואנו נשמח להציג בפניכם את כל המידע הנחוץ, לאסוף את החומר הנדרש, למלא טפסים, לייצג אתכם מול הבנקים וללוות את שלב שלב בדרך אל תמהיל המשכנתא המתאים ביותר.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

כל הסיבות להיעזר בנו

ייעוץ משכנתאות מקצועי הוא תנאי קריטי כאשר רוצים לקבל משכנתא. היכרות עם התנאים השונים תעזור לכם להיערך בהתאם ולוודא שיש לכם את כל מה שצריך כדי להשיג אישור עקרוני מאחד הבנקים לפחות, ומשם להתקדם.

אנו כאן עם המון יתרונות עבורכם החל בשירות אישי ששם אתכם במרכז, דרך ידע וניסיון מקצועיים שיעזרו לכם לדעת את כל מה חשוב לדעת, ועד מתן התמורה המלאה להשקעה שלכם, כי אנו אלו שנעשה את כל העבודה עבורכם!

אנו נעשה את כל העבודה

אינכם צריכים להסתבך, לעבור מבנק לבנק או להיות על הטלפון כל היום. אנו נכין עבורכם תיק נתונים מסודר עם כל מה שחשוב, נייצג אתכם מול הבנקים ונשיג עבורכם את התנאים הטובים ביותר. אתם רק צריכים לחתום על הטפסים.

אנו נתאים את המסלול החדש באופן אישי

אנו נבחן עבורכם את כל המסלולים האפשריים באופן אישי, בהתאמה למצבכם הכלכלי, ונציע לכם את מסלולי המשכנתא שיתאימו לשינויים שחלו בחייכם ויספקו לכם את המענה האולטימטיבי.

אנו נעזור לכם לחסוך

אנו שמים אתכם במרכז ולכן חשוב לנו לעזור לכם לנצל את ההזדמנות הקיימת כדי לשפר את התנאים שלכם. מעבר לכך אנו נפעל לכך שתקבלו תנאים משופרים ואפילו תשיגו חסכון בהחזר או בעלויות המשכנתא שלכם.

מהם התנאים לקבלת משכנתא?

אחד התנאים לקבלת משכנתא הוא הון עצמי מינימלי. הבנק למעשה בודק את שיעור המימון שאתם מבקשים ממנו מתוך המחיר של הדירה. כאשר מדובר בדירה ראשונה, עליכם להשיג הון עצמי של לפחות 25%. כאשר תרצו למכור את הדירה הנוכחית ולרכוש דירה חדשה, התנאי לקבלת משכנתא יהיה הון עצמי של 30% לפחות, ואם יש בבעלותכם דירה ותרצו לקנות דירה נוספת, כדי לקבל משכנתא תצטרכו הון עצמי של 50% משווי הדירה לפחות.

ככל ששיעור המימון שאתם מבקשים נמוך יותר, כך התנאים שיציע הבנק יהיו טובים יותר. כמו כן עליכם לעמוד בהון העצמי המינימלי.

תנאים נוספים לקבלת משכנתא

מכאן אנו עוברים לתנאי נוסף שהוא יכולת ההחזר שלכם. הבנק רוצה להבטיח שאתם יכולים להחזיר את ההלוואה שניתנה לכם מדי חודש ולכן הוא יערוך בדיקה שמהווה תנאי לקבלת משכנתא . במידה ויתגלה שאינכם יכולים להחזיר את הסכום הדרוש על סמך ההכנסות הפנויות שלכם, תקבלו סירוב.

עוד תנאי קריטי הוא התנהלות תקינה בחשבון הבנק בשלושת החודשים לפני הגשת הבקשה לפחות. הבנק יבדוק את מידת הסיכון שלכם, כלומר מה הסיכוי שלא תעמדו בהחזר החודשי. כאשר ההתנהלות בחשבון תקינה כך יקטן הסיכון. תנאים נוספים הם גיל הלווים, אשר לא פעם תלוי בפריסת התשלומים, מצב בריאותי שמאפשר לעשות ביטוח משכנתא ועוד.

לפי שאתם לוקחים משכנתא אנו מזמינים אתכם לתאם פגישת ייעוץ משכנתאות עם המומחים שלנו כדי לקבל הכוונה ולוודא שאתם עומדים בכל התנאים הנדרשים. נשמח לעמוד לרשותכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת