משכנתא לפושטי רגל

כאשר הבנקים מחליטים אם לאשר לכם משכנתא או לא, הם בוחנים את הנתונים הכלכליים שלכם ואת יכולות ההחזר שלכם, כלומר את היכולת שלכם לפרוע את החוב לאורך השנים. כמובן שפשיטת רגל יכולה להשפיע על היכולת שלכם לקחת הלוואות, ולכן אתם יכולים להיתקל בלא מעט קשיים. אולם בכל זאת, כן תוכלו לפתוח דף חדש ולרכוש נכס בעזרת ייעוץ משכנתאות מקצועי.  

באמצעות ייעוץ משכנתאות מטעם המומחים שלנו בהירשביין תוכלו להתגבר על אתגרים ולחפש מקורות חדשים לקבלת משכנתא לפושטי רגל. יועצי המשכנתאות שלנו יבחנו את הנתונים שלכם, יבצעו את כל הבדיקות הנחוצות עבורכם ויסייעו לכם לאורך התהליך.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

יש לכם צרכים מורכבים יותר? דברו אתנו

ייעוץ משכנתאות נועד כדי לעזור לכם לצלוח את התהליך, גם כאשר המצב מעט מורכב יותר מהרגיל. אנו כאן עבורכם עם היתרונות הבאים:

שפע של ידע וניסיון

ידע וניסיון הם בדיוק מה שצריך כדי להתמודד עם אתגרים וצרכים מורכבים בעת לקיחת משכנתא. המומחים שלנו יכולים להציע לכם את כל הפתרונות הרלוונטיים למצבכם.

ייצוג מול הבנקים וגורמים אחרים

לפעמים ייצוג מקצועי עושה את ההבדל. כך אינכם נמצאים בעמדה מתנצלת מול הבנק, אלא יותר תכליתית, תוך שמתאימים את הבקשה שלכם לקריטריונים ולדרישות של הגופים השונים.

אנו נעשה את כל העבודה עבורכם

אנו נכין תיק נתונים, נאסוף את כל המסמכים הנחוצים, נשווה בין מסלולים ונבחן את מצבכם ויכולותיכם כדי להציג לכם את כל המסלולים האפשריים.

משכנתא לפושטי רגל – איך זה עובד בדיוק?

בין אם חוויתם זאת על בשרכם ובין אם שמעתם על כך מאחרים, אתם ודאי יכולים להבין שהבנקים אינם ששים לתת משכנתא לפושטי רגל, ואם הבנק בדק את מצבכם וגילה שעברתם פשיטת רגל, יש סיכוי גדול שתיתקלו בסירוב. מבחינת הבנק, פושטי רגל מהווים סיכון גדול מדי ולכן בנקים למשכנתאות לא ימהרו לתת לכם הלוואה, קל וחומר משכנתא לרכישת נכס.

ולמרות זאת, כן עומדות לרשותכם כמה וכמה אפשרויות אם ברצונכם לקנות נכס לאחר פשיטת רגל. לכאן או לכאן, כדי לקבל משכנתא לאחר פשיטת רגל יהיה עליכם לעמוד בכמה וכמה תנאים כמו למשל קבלת הפטר חלוט. הפטר חלוט זהו צו שפוטר את החייבים מכל החובות, מה שמסמל שתהליך פשיטת הרגל הסתיים, והעיקולים שהוטלו בעקבות החובות בוטלו. עליכם לקחת בחשבון שגם אם המשכנתא תאושר בסופו של דבר, יהיה זה רק לאחר בדיקה מעמיקה ועם מגבלות בסכומי ההלוואה, פריסת התשלומים ואופי המסלולים.

בייעוץ משכנתאות מקצועי עוזרים לכם להתמודד ולהתגבר על אתגרים

גם לאחר פשיטת רגל, אינכם צריכים לומר נואש, זו בדיוק הסיבה שיש ייעוץ משכנתאות מקצועי. יועצי משכנתאות מכירים מצבים מורכבים כמו אלו, ויש להם כמה פתרונות יצירתיים בשרוול. היועצים המקצועיים שלנו יכולים להציג בפניכם את כל התנאים לקבלת משכנתא לפושטי רגל, וגם לסייע לכם לאורך תהליך קבלת המשכנתא, תוך שהם מגייסים לטובתכם את כל הידע והניסיון שצברו לאורך השנים.

ייעוץ משכנתאות הופך להכרחי כאשר נמצאים מול אתגרים שונים ועדיין לא רוצים לוותר על החלום של קניית נכס. מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע לכם בקבלת משכנתא לפושטי רגל!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת