משכנתא לקבוצת רכישה

מחירי הנדל”ן הגבוהים הובילו לא מעט אנשים לחשוב על פתרונות יצירתיים, אחד מהפתרונות האלו הוביל להמצאתו של מושג חדש בענף הנדל”ן – קבוצת רכישה. קבוצת רכישה, זו קבוצה של אנשים שהתאגדה לה יחדיו כדי לקבל יותר שליטה על תהליך הבניה, כמו גם על המחירים. השיטה די פשוטה: במקום לקנות דירה מקבלן, הקבוצה רוכשת קרקע ובונה את הבניין באופן עצמאי, תוך שחוסכת את התשלומים שהקבלן גוזר לעצמו.

משכנתא לקבוצת רכישה זו אופציה שמאפשרת לכם להגיע אל הבנק ולשים על השולחן בקשה עם כוח קניה גדול יותר, מה שאומר שתוכלו לצאת לדרך ולקדם את הפרויקט עם סכום התחלתי נמוך. עם זאת, לא תמיד סוג זה של משכנתא יציע לכם יתרון ולכן עליכם לפנות לייעוץ משכנתאות מקצועי.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם, להתנהל בשקיפות, להציג לכם את היתרונות והחסרונות, כמו גם מסלולים חלופיים שעומדים לרשותכם, כדי שתוכלו לבסוף לבחור את המסלול המתאים והנכון לכם ביותר.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

יש המון סיבות להיעזר ביועץ משכנתאות

היועצים שלנו יעזרו לכם לקחת בחשבון את כל הדברים החשובים ולהיות מודעים לכל האותיות הקטנות. בנוסף, הם מציעים לכם לא מעט יתרונות:

התנהלות מול הבנק

המומחים שלנו ינהלו משא ומתן עבורכם, יתפקדו כגוף מייצג ויבצעו פעולות מול הבנק בשם קבוצת הרכישה.

התאמה אישית

כאשר לוקחים משכנתא כקבוצת רכישה גובה הריבית יהיה זהה, אך כן ניתן להתאים את פריסת התשלומים באופן אינדיבידואלי לכל חבר בקבוצה.

ליווי מקצועי

היועצים שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך, יסיעו לכם לבחור בנק למשכנתאות, כמו גם את התנאים הטובים ביותר.

אז מהי משכנתא לקבוצת רכישה?

ממש כמו שניתן להבין משמה, משכנתא לקבוצת רכישה לוקחים כקבוצה, כאשר כל חברי הקבוצה מחויבים לקחת משכנתא באותו הבנק. המשכנתא תשמש למימון הפרויקט שלקחה על עצמה קבוצת הרכישה והוא רכישת קרקע והקמת מבנה המגורים.

במשכנתא לקבוצת רכישה גובה המימון יינתן בהתאם לעלות הפרויקט והריבית תהיה גבוהה יותר ממשכנתא פרטית, שכן הסיכון של הבנק גדול יותר. עם זאת, הריבית תהיה זהה עבור כל חברי הקבוצה ותקופת ההלוואה תהיה קצרה יותר. בנוסף, למרות שמדובר במשכנתא קבוצתית, כל חבר בקבוצה יצטרך לפתוח תיק אישי מול הבנק, כדי שניתן יהיה לגבות תשלומים ביתר קלות.

תאמו פגישה עם יועצי משכנתאות מנוסים

במשכנתא לקבוצת רכישה קיימים לא מעט סיכונים שצריך לקחת בחשבון. כדי למנוע מדברים להשתבש ולהבטיח שהפרויקט יתנהל על הצד הטוב ביותר מבלי שתמצאו את עצמכם בחובות לבנק, מבלי ללא נכס בפועל, מומלץ להתייעץ עם יועצי משכנתאות מנוסים ומקצועיים שיוכלו להציג לפניכם את כל התמונה במלואה ולגרום לכם להבין את היתרונות והסיכונים הקיימים.

אנו בהירשביין נשמח לספק לכם ליווי וייעוץ מקצועי, להתנהל מולכם בשקיפות ולהעלות נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך. לפרטים נוספים צרו אתנו קשר או תאמו פגישת ייעוץ!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת