משכנתא על נכס קיים

כאשר מדברים על משכנתא המחשבה הראשונה שעולה לנו לראש היא שמשכנתא לוקחים כדי לקנות נכס. אולם בפועל, אם כבר יש לכם נכס, עומדת לרשותכם האפשרות לקחת משכנתא על נכס קיים. יחד עם זאת חשוב להבין שישנם לא מעט הבדלים בתנאים, מה גם שבנק ישראל הוציא לאחרונה הנחיות פיקוח על הבנקים, ובהן עדכונים והגבלות.

כדי שתדעו מה באפשרותכם לעשות ומה כבר לא עומד על הפרק, כדאי לפנות לייעוץ מקצועי של מומחים למשכנתאות, אשר מעורים בהוראות השעה, מעודכנים תמיד בכל החידושים ויכולים לעזור לכם למצוא את המסלולים הטובים ביותר לצרכים וליכולות שלכם. 

המומחים של הירשביין ימנעו מכם לקחת סיכונים שלא לצורך, יעדכנו אתכם בכל החידושים הקיימים ויעזרו לכם לבחור את המסלול הנכון והמתאים ביותר למצבכם הפיננסי ולאורח החיים שלכם. מעבר לכך, הם ישמחו לעשות לכם סדר בכל השמועות והמידע שרץ ברשת ולהציג לכם את הדברים כפי שהם, באופן ברור ופשוט.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

רגע לפני שלוקחים משכנתא, חשוב לתאם פגישת ייעוץ

בין אם זו המשכנתא הראשונה שלכם ובין אם אתם רוצים לקחת משכנתא נוספת כנגד הנכס הקיים שלכם, השלב הראשון במסע הוא לפנות אלינו לקבלת ייעוץ וליהנות משפע של יתרונות, ביניהם:

חיסכון בזמן ומאמץ

יועצים מקצועיים שמכירים את השוק וייצגו אתכם מול הבנקים יכולים לחסוך מכם את כל ההתעסקות.

שמים אתכם במרכז

יועצי המשכנתאות שלנו רואים את האינטרסים שלכם מול העיניים תמיד ופועלים כדי להשיג לכם את התנאים והמסלולים המתאימים ביותר.

מגוון רחב יותר של מסלולים

יועצי המשכנתאות שלנו בלתי תלויים, הם יבחנו עבורכם מסלולים מגוונים של הבנקים כדי לבנות עבורכם תמהיל מסלולי מותאם אישית.

הוראות השעה בתחום משכנתא על נכס קיים

עד לפני זמן קצר, אם היה לכם נכס קיים, הייתה לכם אפשרות לקחת עבורו משכנתא בשיעור של 50% מערך הנכס (כולל המשכנתא הקיימת אם ישנה). אולם כיום המהלך הזה אינו אפשרי, והבנקים למשכנתאות אינם יכולים לאפשר לכם למשכן נכס קיים לטובת רכישת דירה נוספת. אם אתם משתדרגים, כן תוכלו למשכן את הנכס הקיים ולקבל עבורו מימון של עד 30%, כל עוד אתם עושים זאת באמצעות הלוואת גישור. מעבר לכך, ההנחיות המיוחדות שהיו תקפות לתקופת הקורונה בוטלו.

אז מה כן?

המטרה של בנק ישראל היא להגביל את משקיעי הנדל”ן, אולם כאשר יש את כל הידע והניסיון, בהחלט אפשר למצוא מסלולים מתאימים שיספקו לכם את המענה שאתם מחפשים. לכן ייעוץ משכנתאות מטעם טובי המומחים הוא לא פחות מהכרחי. בעזרת הייעוץ המקצועי שלנו תוכלו לבחור משכנתא על נכס קיים שתואמת למצבכם, תוך שאתם מוודאים שתעמדו בכל הקריטריונים של הבנקים ובתנאים שלהם.

אם אתם רוצים לקחת משכנתא על נכס קיים, השלב הראשון בדרך הוא לפנות לייעוץ מקצועי. אנו זמינים עבורכם תמיד ונשמח לספק לכם ייעוץ וליווי. לתיאום פגישה צרו עמנו קשר!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת