הלוואות על בסיס משכנתא

אם יש לכם יתרה במסגרת האשראי שנפתחה לכם בזמן שלקחתם משכנתא, עומדת לרשותכם האפשרות להגיש בקשה להלוואה עבור כל מטרה. היתרון בהלוואות על בסיס משכנתא בא לידי ביטוי בתהליך המקוצר – במידה וההלוואה תאושר, לא תתבקשו לרשום בטחונות עבור הבנק, שכן הנכס הקיים, שכבר משועבד לטובת הבנק, יהיה הבטוחה להלוואה שלכם.

אם הסכום המקסימלי שתוכלו לקבל במסגרת ההלוואה אינו מספיק עבורכם, עומדת לרשותכם האפשרות להגיש בקשה להלוואה במסגרת אשראי נוספת ולרשום שיעבוד נוסף לטובת הבנק.

נשמע מסובך? אז טוב שיש את המומחים שלנו בהירשביין שיוכלו ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולעשות את כל העבודה עבורכם. עם המון שנות ניסיון, מקצועיות וידע נרחב ועשיר בעולם הפיננסיים אנו נוכל למצוא עבורכם מסלולי הלוואה בהתאמה אישית לאורח חייכם ולצרכים שלכם.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

מהיום תוכלו למצוא את המסלול המתאים ביותר לכם!

לא כל האנשים יודעים ומכירים את כל האפשרויות שעומדות לרשותם, כאשר הם זקוקים לסכום כסף זמין ונזיל עבור כל מטרה.

זו הסיבה שצריך ייעוץ מקצועי מטעם מומחים בתחום. היועצים שלנו מציעים לכם שירות מהשורה הראשונה, כמו גם את היתרונות הבאים:

התאמה אישית לצרכים שלכם

היכרות עם התחום וידע עשיר מאפשרים לנו להציע לכם מעטפת שירותים בהתאמה אישית, ואת מסלול ההלוואה המתאים ביותר ליכולות, לצרכים ולאורח חייכם.

מומחים שעושים את כל העבודה עבורכם

אינכם צריכים להסתבך, למלא טפסים, לאסוף מידע ונתונים. אנו נעשה זאת עבורכם, נגיש לבנק את כל המסמכים, נחשוב על פתרונות מתאימים ולכם רק נותר לחתום על הטפסים.

שקיפות מקצועיות

אתנו אתם זוכים לשקט נפשי, ולידיעה שתמיד חושבים עליכם ועל הצרכים שלכם. אנו שמים אתכם במרכז, מתנהלים מולכם בשקיפות ומקצועיות תמיד ומשיגים לכם חיסכון מקסימלי.

אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם – הלוואות על בסיס שעבוד הנכס

מלבד הלוואות על בסיס משכנתא, עומדת לרשותכם אפשרות נוספת שאפשר לבדוק, והיא לשעבד נכס קיים לטובת הלוואה עבור כל מטרה. גם אם הנכס שלכם משועבד כבטוחה להלוואה שנלקחה בבנק אחד, ישנם בנקים שמאפשרים לכם לפרוע את אותה ההלוואה ולקבל הלוואה חדשה בבנק שלהם, שעבורה ניתן לשעבד את הנכס, ואולי אפילו לקבל הלוואה נוספת.

הלוואות על בסיס שיעבוד הנכס – לאילו מטרות?

הלוואות מסוג אלו יכולות לשמש אתכם למטרות רבות כמו למשל שיפוצים, פירעון חוב, אירוע משפחתי, עזרה כספית לקרובי משפחה, רכישת נכס נוסף או כל מטרה אחרת שאתם רואים לנכון. זו אופציה שיכולה להיות טובה עבורכם, אך כדי להגיע להחלטה מושכלת חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לפני כן.

המומחים של הירשביין כאן עבורכם והם ישמחו לבחון את כל הנתונים עבורכם ולעזור לכם לבחור במסלול המתאים והנכון ביותר.

אנו כאן כדי לוודא שבכל הלוואה שאתם לוקחים תקבלו את התנאים הטובים ביותר. תאמו אתנו פגישת ייעוץ ונשמח לעמוד לרשותכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת