אישור עקרוני למשכנתא

אישור עקרוני למשכנתא עוזר לכם לדעת מה גובה המשכנתא שהבנק יכול לאשר לכם על סמך הנתונים שהגשתם לו. באישור העקרוני מופיעים תנאי המשכנתא שהבנק יכול להציע לכם באופן עקרוני, רגע לפני שמגישים את כל הטפסים והאישורים.

קבלת האישור כרוכה בהעברת נתונים לבנק כמו נתונים אישיים, נתוני תעסוקה ונתונים פיננסיים, לצד נתוני העסקה וסוג המשכנתא שאליה אתם מכוונים ועד נתוני הנכס עצמו, מיקומו השווי שלו והאופן שבו תשמשו בו.

כדי שהבנק יאשר לכם משכנתא באופן עקרוני בתנאים שאתם רוצים, עליכם להיעזר במומחים לתחום וכמובן שהמומחים שלנו עומדים לרשותכם. אנו נשמח לעשות את כל העבודה “הקשה” עבורכם ולעזור לכם לקבל תנאים אטרקטיביים ומותאמים אישית.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

זקוקים לאישור עקרוני למשכנתא? אנו כאן בשבילכם

עולם המשכנתאות סבוך ומורכב וכדי לצעוד בו בבטחה, צריך עזרה מקצועית. אנו כאן כדי ללכת אתכם יד ביד לכל אורך הדרך, מייעוץ ראשוני ועד בחירת המסלול המתאים לכם.

מלבד ייעוץ, אתנו אתם נהנים מהמון יתרונות נוספים:

אנו נשים לב לכל הפרטים ונסגור את כל הקצוות

לעיתים ככל שהעסקה מתקדמת יידרשו מסמכים נוספים. אנו נייצג אתכם מול הבנקים, ננחה אתכם ונלווה אתכם לאורך כל הדרך ועד לקבלת האישור, ונכין עבורכם תיק נתונים מסודר ובו כל הטפסים הדרושים.

שקיפות מלאה

האינטרס שלנו הוא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, לשלב בין מקצועיות לבין יחס אישי ולשמור על שקיפות מלאה בכל התקשרות שיש לנו אתכם. אתנו אתם בידיים טובות.

חיסכון משמעותי

כאשר משלבים ייעוץ מקצועי בתכנון המשכנתא, אפשר להשיג חיסכון משמעותי. חיסכון הוא נגזרת של תכנון נכון, בחינה של מסלולים שונים ובניית תמהיל שרואה אתכם ואת הצרכים שלכם באופן אישי.

אז מי יכול לקבל אישור?

על פי החוק, בפני כל אדם עומדת הזכות לפנות לבנק משכנתאות ולבקש ממנו מסמך אשר מפרט את תנאי וסכום המשכנתא שהוא מציע, בהתאם לנתונים אישיים ולנכס שאותו רוצים לקנות. אותו אישור תקף ל- 24 יום לכל הפחות, כאשר הבנק מחויב לממש את התנאים שמפורטים בו, כל עוד האישור נמצא בתוקף.

חשוב להדגיש שהבנק אינו רשאי לשנות את התנאים הכתובים באישור, זאת גם אם התרחשו שינויים בתקופה זו בריביות או בעמלות.

מה היתרון של אישור עקרוני למשכנתא?

בעזרת השירות הנ”ל, באפשרותכם לבחון מסלולי משכנתא שונים שהבנקים מציעים, ולנהל משא ומתן עם הבנקים לגבי תנאי המשכנתא. כמו כן האישור מאפשר לכם לדעת מה גובה המשכנתא שהבנק מוכן לתת לכם, להעריך מראש את סכום הכסף שעומד לרשותכם ואת שווי הנכס שיהיה באפשרותכם לרכוש.

אנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון מקצועי, קשרים ענפים, ידע נרחב ויחס אישי ששם אתכם במרכז, נשמח לייעץ לכם, לייצג אתכם מול הבנקים, לאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים ולאפשר לכם להשיג את העסקה הכי טובה!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת