משכנתא לחד הוריים

משפחות חד הוריות מתמודדות עם לא מעט אתגרים, מה גם שעם השנים, מספר המשפחות החד הוריות רק הולך וגדל. מכיוון שהמדינה מכירה בכל הקשיים שעומדים בפני הורים עצמאיים, היא מעמידה לרשותם שורה של הטבות, אחת מהן היא סיוע ברכישת דירה.

משכנתא לחד הוריים בתנאי זכאות, ניתן לקבל לאחר שמוציאים תעודת זכאות ממשרד הבינוי והשיכון, כאשר גובה המשכנתא לחד הוריים יקבע בהתאם לשיטת הניקוד. שיטת הניקוד נקבעת על סמך פרמטרים שונים ביניהם מספר השנים שההורה מתנהל כהורה עצמאי, מספר ילדים, מצב בריאותי וכלכלי ועוד. ככל שהניקוד גבוה יותר, כך ההורה היחיד יהיה זכאי למשכנתא בסכום גבוה יותר.

לקיחת משכנתא זו החלטה גדולה, קל וחומר כאשר לוקחים אותה ללא בני זוג. לכן חשוב לקבל את כל המידע הדרוש לפני כן. המומחים שלנו בעלי ידע רב והמון ניסיון בתחום, נשמח לסייע לכם ולספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

מרגישים לא מוכנים? בשביל זה אנחנו כאן

בעזרת ייעוץ מקצועי תקבלו את הבסיס ואת כל הידע הדרוש לכם כדי לדעת בפני מה אתם ניצבים. כמו כן תזכו ליתרונות הבאים:

שפע של ידע וניסיון

אילו מסמכים צריך להגיש? למי? כיצד מגישים בקשה לזכאות? ואיך בודקים אילו מסלולי משכנתא יתאימו לנו באופן אישי? צוות המומחים שלנו ישמח לענות על כל השאלות שלכם.

עזרה בבחירת המסלול הנכון

לעיתים התנאים של הבנקים למשכנתאות יכולים להתגלות כמאוד משתלמים, אנו נבחן את כל המסלולים האפשריים, נציג לכם אותם כדי שתוכלו לקבל החלטה טובה יותר.

אנו נעשה הכל

כהורים יחידניים אתם מתמודדים עם המון אתגרים. אנו מבינים שהזמן שלכם יקר, לכן נשמח להקל עליכם ולעשות עבורכם את כל העבודה הקשה, אתם תצטרכו רק לחתום על המסמכים.

משכנתא לחד הוריים – האם זה משתלם?

משכנתא לחד הוריים מאפשרת גם להורים יחידניים להגשים את החלום ולקנות נכס ואף לזכות להטבות ולתנאים מיוחדים.

כדי לצאת לדרך, עליכם להכיר את הזכויות שלכם. לא תמיד חד הוריים יודעים מה מגיע להם, וכיצד לממש את אותן הזכויות. ישנם תנאים לקבלת תעודת זכאות למשכנתא בתנאים מועדפים ממשרד השיכון כמו למשל שהנכס שרוצים לקנות יהיה הנכס הראשון, שגילכם יהיה מעל 30 ועוד שלל תנאים שיש לעמוד בהם כדי לצבור נקודות.

יחד עם זאת, לא פעם הבנקים מציעים מסלולי משכנתא טובים יותר, לעומת משכנתא בתנאי זכאות של משרד השיכון. לכן חשוב מאוד לעשות סקר שוק, לבחון את כל התנאים שהבנקים למשכנתאות מציעים ולקבל החלטה נכונה התואמת למצבכם הכלכלי.

צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם להגיע לבחירה המשתלמת ביותר

צוות המומחים של הירשביין ישמח לסייע לכם לקבל משכנתא לחד הוריים בתנאים הכי נוחים ומשתלמים, בהתאמה למצבכם הכלכלי וליכולות שלכם. בעזרת ידע עשיר והמון ניסיון מקצועי, אנו נוכל לבחון עבורכם את כל המסלולים האפשריים ולהתאים לכם משכנתא בתנאים הכי טובים, בהתאמה מלאה לאורח חייכם באופן אישי וליכולות ההחזר החודשי שלכם.

כדי להבין מה האפשרויות שעומדות לרשותכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולתאם פגישת ייעוץ ונשמח לסייע לכם לבנות תמהיל משכנתא שמתאים למאפיינים שלכם באופן אישי.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת