משכנתא לדירה שניה

אנשים רבים חולמים להגיע לעצמאות כלכלית, שמאפשרת להם לקנות דירה שניה, בנוסף על הדירה שכבר יש להם. אלו מכם שרוצים לקחת את החלום לשלב הבא, יצטרכו לקחת משכנתא לדירה שניה. קחו בחשבון שזה לא יהיה קל, המדינה מעמידה קשיים ויש מגבלות בדרך להגשמת החלום, אך כן אפשרויות המימון קיימות ובעזרת הייעוץ הנכון, תוכלו לדעת היכן בדיוק לחפש אותן, איך לאתר הזדמנויות וכיצד לבנות לעצמכם את תמהיל המשכנתא האופטימלי.

אם אתם רוצים לקנות דירה שנייה, אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ אשר במהלכה נציג לכם את אפשרויות המימון שעומדות לרשותכם ונעזור לכם לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור כל אפשרות מימון שתבחרו.

גם כאשר מדובר בדירה שנייה, מחירי הדיור אינם משתנים ועליכם אף להמציא הון עצמי גבוה יותר, לכן קיימת חשיבות רבה לקבלת ייעוץ מקצועי שיעשה לכם סדר ויאפשר לכם להגיע לחיסכון משמעותי.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

כל הסיבות לפנות לייעוץ לפני לקיחת משכנתא

אנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו את האינטרסים שלכם, במטרה להשיג לכם את התנאים הכי טובים, ולאפשר לכם לזכות לחיסכון משמעותי.

כאשר מדובר במשכנתא לדירה שניה, ככל שהחיסכון שלכם יהיה גדול יותר, מה טוב.

אתנו תוכלו להבין את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם

אנו נבחן יחד אתכם מסלולי משכנתא שונים ונבנה תמהיל מסלולים שיזכה אתכם בחיסכון מקסימלי.

אתנו תחסכו זמן יקר והתעסקות

אנו יודעים שהזמן קצר והמלאכה מרובה, לכן אנו נקדיש את הזמן והמאמצים כדי לעשות את כל העבודה הקשה, אתם רק תחתמו על הטפסים.

אתנו תבחרו מסלול שמותאם לכם באופן אישי

שלוקח בחשבון את הצרכים הייחודיים שלכם, אורח חייכם, וגם את העתיד!

משכנתא לדירה שנייה – מה חשוב לקחת בחשבון?

אם אתם עומדים לפני קניית דירה שניה, עליכם לדעת שמלבד לקיחת משכנתא חדשה יש עוד אפשרויות שעומדות לרשותכם כמו למשל מחזור משכנתא, גרירת משכנתא או הלוואה על בסיס דירה קיימת.

גרירת משכנתא תהיה אפשרות מעולה כל עוד התנאים של המשכנתא הקיימת טובים בעיניכם, כאשר מחזור זו הדרך לשפר את התנאים בהתאם לשינויים שחלו בשוק, או בחייכם הפרטיים.

בהלוואה על בסיס דירה קיימת אתם למעשה משעבדים את הדירה שכבר יש לכם לטובת המשכנתא.

מגבלות שהבנק מציב

דבר נוסף שעליכם לדעת הוא שעל פי בנק ישראל, כדי לקנות דירה שניה עליכם להביא אתכם הון עצמי מינימלי של 50% מערך הדירה שאתם מעוניינים לרכוש. מה שאומר ששיעור המימון המרבי שהבנק רשאי לתת לכם הוא של 50% בלבד. עובדה זו בעלת השפעה גדולה ביחס לעובדה שהבנק מעניק שיעור מימון מרבי של 75% לדירה ראשונה, ו- 70% למשפרי דיור (מעבר מדירה קיימת לדירה טובה יותר).

מכיוון שלא מדובר בסכומים זניחים, אלא בהשקעה גדולה, שדורשת מכם הון עצמי גבוה יותר, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי ויפה שעה קודם. אנו זמינים עבורכם תמיד ונשמח לעזור לכם לבחור באפשרות המתאימה ביותר, תוך שמציגים לכם את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת