משכנתא לחיילים משוחררים

סיימתם את חובתכם הלאומית והשתחררתם מהצבא? עכשיו עליכם להחליט מה המסלול שבו תצעדו. ישנם חיילים משוחררים שמעדיפים לחסוך ולעזוב לחו”ל לזמן בלתי מוגבל, בעוד שאחרים דווקא יעדיפו לקחת את ההון העצמי ולהשקיע אותו בקניית נכס. כמובן שכמו בכל רכישת נכס כמעט, סביר להניח שתזדקקו למשכנתא, ואין ספק שמשכנתא לחיילים משוחררים מציעה לא מעט הטבות שיקלו על התהליך.

אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה מגיע לכם, אילו הטבות והאם אתם עומדים בכל התנאים הנדרשים לקבלת משכנתא, אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ מקצועית. יועצי המשכנתאות של הירשביין בעלי ניסיון עשיר בעולם המשכנתאות הסבוך, והם יכולים לפלס לכם מסלול לבית החלומות.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

נשמח להעניק לכם גישה למסלולי המשכנתא הטובים ביותר

יועצי משכנתאות מומחים, כמו שתמצאו אצלנו, יכולים לחסוך לכם המון כסף, זמן והתעסקות ולהציע לכם גם את היתרונות הבאים:

ידע וניסיון מקצועיים ללא תחליף

אנו יודעים שרק השתחררתם ואולי זו הפעם הראשונה שאתם מתעסקים עם בירוקרטיות וניירת. לכן אנו נשמח לחסוך מכם את ההתעסקות ולעשות הכל עבורכם, כולל ייצוג מול הבנק.

המון שקט נפשי

אנו בטוחים שנוכל למצוא את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר לצרכים שלכם, רק בגלל שאנו יסודיים ונבחן את מצבכם האישי והכלכלי לעומק, לפני שנציע לכם מסלולי משכנתא אפשריים.

אנו מייצגים אתכם, קודם כל

אנו מייצגים אתכם ולא את הבנקים. מה שאומר שאנו יכולים להציע לכם מסלולי משכנתא ששומרים על האינטרסים שלכם, כמו גם את התנאים הטובים ביותר בהתאם לצרכים וליכולות שלכם.

משכנתא לחיילים משוחררים – מה המשמעות?

בפני חיילים משוחררים עומדות כל מיני זכויות שחשוב להכיר כאשר פונים לדרך הזו. החל בקבלת ניקוד עבור משכנתא בתנאי זכאות, ועד לשימוש בכספי הפיקדון כדי לממן הון עצמי לנכס, מבלי להמתין לשחרור הכספים ומבלי לשלם עמלות ומיסים.

יכול להיות שכחיילים משוחררים אינכם מודעים להטבות שעומדות לרשותכם כמו למשל האפשרות לקבל תוספת למשכנתא בשיעור של 1% עבור כל חודש ששירתם בצבא, או תוספת של 0.5% על כל 15 ימי מילואים בשנה. כמו כן המדינה מעניקה סבסוד כאשר מדובר במשכנתא לחיילים משוחררים וככל שהניקוד גבוה יותר, כך תוכלו לקחת סכום גבוה יותר.

ייעוץ מקצועי יעזור לכם להבין למה בדיוק אתם זכאים

אם אתם רוצים לדעת בדיוק למה אתם זכאים במסגרת היותכם חיילים משוחררים, פשוט תאמו עם המומחים שלנו פגישת ייעוץ. יש המון מסלולים שיכולים להתאים לכם, והמון הטבות שחשוב שתדעו עליהן. בעזרת ידע מקצועי וליווי אישי, תוכלו לקבל מושג נרחב יותר אודות עולם המשכנתאות לחיילים משוחררים ולעשות את הצעד הראשון בדרך לקבלת משכנתא וקניית נכס ראשון כבר בגיל צעיר.

היועצים המומחים שלנו זמינים עבור כל השאלות שיש לכם וישמחו ללוות אתכם לכל אורך הדרך, משלב הייעוץ ועד בניית תמהיל משכנתא מותאם אישית! לפרטים נוספים צרו אתנו קשר.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת