משכנתא על חצי דירה

אם אתם רוצים לקחת משכנתא, אך הבנק לא מאשר בגלל שעל סמך הנתונים שבידו אין לכם יכולת לעמוד בהחזר החודשי הדרוש, יש אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם והיא להכניס למשכנתא לווים נוספים. במידה וההכנסות שלכם יעלו, ניתן להוריד את הלווים עם הזמן. כיום לפי ההערכות כ- 10% מהמשכנתאות כוללות “לווה תומך” לרוב מדובר בהורים שמתחייבים למשכנתא כדי לעזור לילדיהם לרכוש דירה.

אם אתם רוצים לבדוק יותר לעומק את האפשרויות שעומדות לרשותכם, אנו כאן עבורכם. לפעמים נדרשת חשיבה יצירתית והיכרות עם עולם המשכנתאות, כדי לבחון פתרונות יצירתיים שיעזרו לקדם אתכם אל עבר רכישת דירת החלומות, מבלי שתקרסו תחת נטל ההוצאות.

המומחים של הירשביין בעלי ידע וניסיון רב ועשיר, ונשמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחון את המסלול המתאים ביותר בהתאם ליכולותיכם, הצרכים שלכם, אורח חייכם ותוך כדי מבט אל העתיד.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

בעזרת ייעוץ מקצועי תוכלו לבחור את המסלול המתאים לכם ביותר

מצאתם את הנכס שאותו תרצו לרכוש? מזל טוב! עכשיו כדי להתקדם עליכם למצוא אפשרויות מימון. לעיתים התהליך יהיה יותר מורכב מאשר אתם חושבים. הבנק ידרוש מכם לעמוד בהחזר חודשי בהתאם לשיעור המימון, ואם לא תוכלו לעשות זאת תקבלו סירוב.

כמובן שאתם לא רוצים שזה יקרה וכדי למנוע זאת, יש כמה אפשרויות שעומדות לרשותכם.

אנו נשמח לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים

לעיתים ידע מקצועי יטשטש את הגבול הדק בין קבלת סירוב לבין מציאת פתרון יצירתי. אנו נשמח לספק לכם מידע מקצועי שפורס בפניכם את כל האפשרויות שעומדות על הפרק.

אנו נבנה עבורכם תמהיל משכנתא בהתאם ליכולות ולצרכים שלכם

תוך שאוספים את כל הנתונים, המידע הדרוש, מייצגים אתכם מול הבנק וממלאים עבורכם את כל הטפסים.

אנו נמצא למכרז ריביות עבורכם

כדי למזער את העלות הסופית של המשכנתא ולוודא שתשיגו חיסכון משמעותי שישפיע גם על גובה ההחזר החודשי.

משכנתא על חצי דירה – כדאי או לא?

כאשר לוקחים משכנתא, תמיד חשוב לבחון את כל המשתנים ולהבין שתנאי חייכם בהווה יכולים להשתנות במידה ניכרת בעתיד. גם אם אתם לוקחים משכנתא על חצי דירה יחד עם ההורים כלווים תומכים, עליכם להיות מודעים לכך שיכולים להיות שינויים ביכולתם של ההורים לעזור לכם בעתיד, ולקחת זאת בחשבון בעת התכנון ובחירת סוג המשכנתא המתאים.

יש לאפשרות זו גם יתרונות

יחד עם זאת, השתתפות של ההורים כן יכולה לשפר את יכולת ההחזר שלכם מדי חודש בחודשו וזהו כלי שיכול לעמוד לרשותכם, בבואכם לבקש מימון. את כל אלו ועוד כדאי לשקול, ואנו נשמח לעזור.

עם הידע המקצועי של יועצי המשכנתאות שלנו תוכלו להבין את המשמעות, את הסיכונים, לדעת אילו עוד אפשרויות עומדות לרשותכם, להיחשף לאופציות שהיו נסתרות מכם ולעשות צעד אחד נוסף בדרך לקניית בית החלומות שלכם.

לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ צרו עמנו קשר! נשמח לעמוד לרשותכם.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת