משכנתא לזוגות צעירים

ההחלטה על רכישת דירה מאוד מרגשת אך גם מלחיצה. זו החלטה גדולה והמון דברים מוטלים על הכף. עם מחירי הדירות שמרקיעים שחקים, ההון העצמי שעליכם לגייס והמחסור בדירות, זה רק טבעי שתתלבטו האם להשקיע בקניית דירה או להמשיך לגור בשכירות.

כדי שתוכלו לקבל מענה לכל השאלות שלכם, ולהבין האם קניית דירה כזוג צעיר היא הבחירה הנכונה עבורכם, אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישת עם יועצי משכנתאות מומחים ניתן יהיה לבחון את מצבכם באופן אישי ולקחת בחשבון את כל השיקולים לכאן ולכאן כדי להגיע להחלטה מושכלת.

לקיחת משכנתא לזוגות צעירים לא חפה מאתגרים שיש לקחת בחשבון, כמו גם שינויים אפשריים במהלך העתיד לבוא. אנו נשמח לבנות עבורכם תמהיל משכנתא שמותאם לכם ולמצבכם באופן אישי כך שתזכו לתנאים הטובים ביותר האפשריים.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

מתלבטים אם זה הזמן הנכון לקחת משכנתא? דברו אתנו

כאשר קיימת התלבטות, עוזר מאוד לקבל נקודת מבט חדשה ורעננה מטעם המומחים שלנו שיכולים להעלות בפניכם נקודות שעליהן לא חשבתם ולהציע לכם יתרונות נלווים:

נאסוף עבורכם את כל המסמכים שהבנק צריך

כדי לקבל אישור עקרוני מהבנקים עליכם להציג מסמכים כמו אסמכתא להון עצמי, צילומי יתרות חשבון ועוד. אנו נאסוף עבורכם את כל המסמכים, נייצג אתכם מול הבנקים ונגדיל את הסיכויים שלכם לקבל אישור.

נבנה לכם תמהיל משכנתא מותאם אישית

אנו נבחן את הנתונים האישיים והכלכליים שלכם כדי לבנות לכם תמהיל שלוקח בחשבון את כל הצרכים שלכם כיום ובעתיד והכל בשקיפות מלאה.

נספק לכם שקט נפשי

לקיחת משכנתא זו החלטה מלחיצה בכל גיל. עם היועצים המקצועיים שלנו תרגישו הרבה פחות לחוצים, תדעו שאתם בידיים טובות ושאתם מקבלים החלטה שמבוססת על ניתוח מעמיק של היכולות שלכם.

מה הדברים שחשוב לדעת בעת לקיחת משכנתא לזוגות צעירים?

כאשר הבנקים מוכרים משכנתאות מוכרים לזוגות צעירים הם בוחנים את רמת ההכנסה ובודקים האם יכולים לתת אישור עקרוני בהתבסס על הנתונים הקיימים. הבנקים לוקחים בחשבון גם את הפוטנציאל העתידי, כלומר כיצד הנתונים ישתנו בעתיד בהתאם לשינויים בקריירה וברמות השכר, אך לא מסתמכם עליהם מכיוון שמבצעים ניהול סיכונים מחושב, וכתוצאה מכך, לא חסרים זוגות צעירים שמקבלים סירוב מהבנק.

רוצים לדעת מה האפשרויות שלכם? תאמו פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו

כדי לעזור לכם לפשט את הכל ולקבל אישור עקרוני מהבנק, אנו נציג לפניכם את כל הפרטים שעליכם לדעת כמו למשל כמה הון עצמי אתם צריכים, מהו גובה המימון שהבנק יכול לתת (לרוב מדובר בעד 75% ממחיר הדירה), נבחן מה יכולות ההחזר שלכם ונציג לכם מסלולים התואמים את מצבכם הנוכחי ולוקחים בחשבון שינויים עתידיים באורח חייכם. כזוגות צעירים יש המון אפשרויות שעומדות לרשותכם, ואולי אינכם מודעים להן כלל. אנו כאן כדי שתוכלו לשים לב לכל הפרטים, להכיר את כל האפשרויות ולשמוע על כל המסלולים האפשריים.

בין אם מדובר בבניית תמהיל ממסלולים שונים, בין אן לקיחת הלוואה משלימה להון עצמי לצורך מימון הדירה, בין אם אלו מענקים שעומדים לרשותכם מהמדינה, בעזרת ליווי מקצועי לאורך תהליך לקיחת המשכנתא ושימת דגש על כל הפרטים שעליכם לדעת, תוכלו להרגיש בטוחים שקיבלתם את ההחלטה הכי נכונה! לתיאום פגישה צרו אתנו קשר! נשמח לעמוד לרשותכם.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת