משכנתא לעולים חדשים

עולים חדשים נתקלים בלא מעט קשיים בארץ כמו למשל קושי להשתלב בעבודה, קושי בשפה, קשיי הסתגלות ועוד. מדינת ישראל מנסה להקל מעט על תהליך הקליטה ומעניקה לעולים חדשים לא מעט הטבות, ביניהן מסלולי משכנתא לעולים חדשים.

משכנתאות לעולים חדשים נחשבות למאוד אטרקטיביות. חלק מהמסלולים מציעים ריבית בשיעור מאוד נמוך לכל אורך חיי המשכנתא, פריסת המשכנתא לאורך שנים רבות וגם יכולת לפרוע את המשכנתא מוקדם ללא קנסות או עמלות.

מסלולי המשכנתא השונים מסייעים לעולים חדשים לרכוש לעצמם בית ולזכות להטבות שיעזרו להם להתאקלם, במיוחד לאור העובדה שמחירי הדיור בארץ גבוהים. כדי ליהנות מכל אותן ההטבות, מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משכנתאות מקצועי. המומחים שלנו ישמחו לכוון אתכם ולסייע לכם לממש את כל ההטבות שמגיעות לכם, כך שתזכו למשכנתא לעולים חדשים בתנאים נוחים שמתאימים למצבכם וליכולותיכם.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

אנו יכולים לעזור לכם

כדי למצוא את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר, ולקחת בחשבון את כל ההטבות שמגיעות לכם אנו מזמינים אתכם לתאם פגישת ייעוץ ולזכות ליתרונות הבאים:

עצת מומחים

כאשר מתמודדים עם ארץ חדשה, שפה חדשה ותרבות שלא מכירים חשוב לקבל את כל העזרה שיש כדי להגיע להחלטות כה גדולות כמו לקיחת משכנתא. אנו נשמח לייעץ לכם וללוות אתכם משלב התכנון ועד מציאת המסלול המתאים לכם בדיוק.

החלטה מושכלת

אנו נשמח לעזור לכם עם כל השאלות שיש לכם, לספק תשובות מקצועיות, לאפיין את הצרכים שלכם, לאסוף נתונים, לעשות השוואות ומשא ומתן עם הבנקים ולהציג לכם בשקיפות את כל המידע הדרוש לכם כדי להחליט.

שירות מקצועי ואישי

יועצי המשכנתאות שלנו כאן עבורכם ולמענכם. השירות שלנו יוצא מהכלל, כי אנו שמים אתכם במרכז ועושים את כל מה שיכולים כדי להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר.

אילו הטבות יש לעולים חדשים וכיצד מקבלים אותן?

כעולים חדשים יש לכם המון זכויות והטבות מהמדינה. לאחר קבלת תעודת עולה, עליכם להגיע למשרד השיכון ולהציג את כל המסמכים הדרושים כדי לקבל תעודת זכאות ולקבל הטבות משכנתא לעולים חדשים. היקף ההטבות יקבע בהתאם לנקודות זכות שאתם צוברים בהתאם למיקום הדירה שאתם עתידים לרכוש, מספר השנים שאתם בארץ, מספר הילדים במשפחה ועוד. ככל שיהיו לכם יותר נקודת זכות, כך תקבלו יותר הטבות משכנתא.

מלבד הטבות, אם אתם קונים נכס ראשון בפריפריה או בישובים חדשים תוכלו לקבל מענק, אשר תנאיו משתנים משנה לשנה.

איך מתחילים? עם ייעוץ משכנתאות מקצועי

כדאי שתכירו את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם, לרבות ההטבות האפשריות ומסלולי המשכנתא הטובים והמתאימים ביותר, על מנת לקבל החלטות בחוכמה. לכן לפני שקונים דירה או מגישים בקשה למשכנתא, עליכם קודם כל לתאם פגישת ייעוץ עם מומחים למשכנתאות. המומחים שלנו בהירשביין ישמחו לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע הנחוץ ולמצוא עבורכם מסלולי משכנתאות התואמים את מצבכם ויכולותיכם.

כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים בנוגע למשכנתא לעולים חדשים שתאפשר לכם לקנות את בית חלומותיכם, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ולתאם פגישת יעוץ או להשאיר פרטים באתר ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת