משכנתא לתושבי חוץ

בעשורים האחרונים גדלה המגמה של קניית נכסים בארץ על ידי תושבי חוץ, כלומר יהודים שלא גרים בארץ. יש לא מעט סיבות לכך החל בתשואות הון גבוהות על דירות בארץ, דרך תנאי מימון משתלמים וריביות נמוכות ועוד. כמו כן רבים מהמשקיעים סובלים מאנטישמיות בחו”ל ורוצים להשיג לעצמם ביטחון נדל”ני בישראל.

עם זאת לאחרונה, ישנה ירידה בנפח הרכישות של תושבי חוץ מסיבות שונות ומגוונות כמו למשל תנאי מימון נוקשים יותר, עלייה במחירים של הדירות, תשואות הון טובות יותר על נדל”ן בחו”ל וסיבות נוספות. ובכל זאת, עדיין ישנם תושבי חוץ שמעוניינים להשקיע בנכסים בארץ ולכן עולות להם המון שאלות בכל הנוגע לקבלת משכנתא לתושבי החוץ.

אם גם אתם רוצים לקבל משכנתא בקלות יחסית, כמו תושבים ישראליים, להכיר את הזכויות שלכם כתושבי חוץ ולדעת במה התהליך כרוך, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל ייעוץ משכנתאות מקיף ומקצועי.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

נשמח לחפש את עסקת המשכנתא המתאימה לכם ביותר

אנו יכולים לעזור לכם בהמון דרכים החל בניהול התיק שלכם, דרך ייצוג מול הבנקים ועד מציאת המסלול המתאים ביותר. אתנו אתם זוכים ליתרונות רבים, ביניהם:

מומחיות במשכנתא לתושבי חוץ

פנייה לייעוץ מקצועי של המומחים שלנו תעזור לכם לייעל את התהליך. היועצים של הירשביין מכירים את הנהלים, החוקים והתקנות ויוכלו לדאוג לתיק שלכם על הצד הטוב ביותר.

ניהול מיטבי

הרבה יותר קל ליועצי משכנתאות שגרים בארץ לנהל את התיק שלכם בצורה מיטבית, שכן הם נמצאים כאן בארץ ויכולים לעשות עבורכם את כל העבודה. כך תוכלו לחסוך טיסות מרובות או להימנע מניהול התיק בשלט רחוק.

התאמת המסלול באופן אישי

אנו נבחן את כל הפרטים שלכם, את מצבכם ויכולותיכם נחפש מסלולים אטרקטיביים בהתאם, ונמצא את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר, בהתאמה אישית לאורח חייכם הייחודי.

האם תושבי חוץ יכולים לקבל משכנתא?

תושבי חוץ אלו הם יהודים וגם ישראלים שגרים בחו”ל והכנסותיהם בחו”ל גם כן. תושבי חוץ יכולים לקבל משכנתא לקניית נכס בישראל בשיעור מימון של עד 50%, מה שאומר שעליהם להגיע עם 50% הון עצמי למעמד בקשת המשכנתא. ישנם מסלולים שונים של משכנתא לתושבי חוץ, והם יכולים לבקש כל מסלול משכנתא שקיים בישראל, ואף להצמיד את המסלול למט”ח מכיוון שכל חייהם הכלכליים מתנהלים במטבע חוץ בכל מקרה.

בעת הגשת משכנתא לתושבי חוץ הבנק יבחן את הבקשה, ויבקש טפסים ומסמכים שמפרטים על מצבם של הלווים, ההכנסות שלהם, על הדירה שהם רוכשים וכדומה, כדי לספק אישור עקרוני למשכנתא.

כיצד ייעוץ משכנתאות מקצועי יוכל לסייע לתושבי חוץ?

בעזרת ייעוץ משכנתאות מקצועי תוכלו להכיר את כל הזכויות שלכם, להבין אילו מסמכים עליכם להציג לבנקים כתושבי חוץ ולבנות תיק נתונים מפורט בהתאם לדרישות הבנק. כמובן שאם אתם גרים בחו”ל, אנו נגיש את כל מסמכי המשכנתא עבורכם ונייצג אתכם מול הבנקים אתם רק תצטרכו להגיע כדי לחתום על מסמכי המשכנתא.

מעוניינים בתמהיל משכנתא לתושבי חוץ שמותאם אישית לצרכים וליכולות שלכם? צרו אתנו קשר ותאמו פגישת ייעוץ. נשמח לעמוד לרשותכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת