משכנתא לעסקים נכס מסחרי

בשנים האחרונות יותר ויותר בנקים מציעים מסלולים לעסקים ויותר ויותר משקיעים מחליטים להשקיע בנכסים מסחריים, מה גם שבעלי עסקים מעדיפים להשקיע בקניית נכס מסחרי, על פני שכירות, אם יש להם את האפשרות. כתוצאה מכך, משכנתא לעסקים/ נכס מסחרי זהו מסלול שנמצא במגמת צמיחה.

משכנתא לעסקים ולנכס מסחרי אינה נבחנת על ידי אותם פרמטרים כמו משכנתא למגורים. למרות שהבסיס זהה, גם כאן עליכם להמציא הון עצמי ראשוני ולמשכן את הנכס כנגד קבלת המשכנתא, אך בפועל יש הבדלים.

בין אם אתם בעלי עסקים ובין אם משקיעים שמחפשים נכס מניב, אם אתם רוצים לדעת מה האפשרויות שעומדות לרשותכם, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישת ייעוץ מקצועית.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

המומחים של הירשביין ישמחו לעמוד לרשותכם

בעלי עסקים רבים מחליטים לרכוש נכסים מסחריים ולהפוך לבעלים שלהם במקום לשלם שכירות. אם האופציה הזאת עומדת אצלכם על הפרק, אנו מזמינים אתכם להיעזר בנו וליהנות משפע של יתרונות:

מחירים אטרקטיביים ותשואה משתלמת

בבנקים מחכים לבעלי עסקים מסלולים ייעודיים לרכישת נכס מסחרי. אנו כאן כדי לבחון עבורכם את כל המסלולים האפשריים ולהפוך את ההשקעה שלכם לכמה שיותר אטרקטיבית.

היכרות עם כל האפשרויות שעומדות לרשותכם

בעזרת הידע והניסיון שלנו אתם נחשפים לכל הפרטים החשובים שצריך לדעת לפני ביצוע מהלך כמו קניית נכס מסחרי. תוכלו ללמוד על האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם ולקבל את כל המידע שיעזור לכם להחליט.

השגת התנאים הטובים ביותר

גם כאשר לוקחים משכנתא לעסקים/נכס מסחרי צריך לזכור שמדובר בהלוואה ובדומה למשכנתא, יהיה עליכם להתחייב להחזרים חודשיים למשך תקופה ארוכה. אנו כאן כדי לוודא שגובה ההחזר החודשי ישקף את היכולות שלכם.

מה ההבדלים בין משכנתא לעסקים לבין משכנתא למגורים?

בדומה למשכנתא למגורים, גם משכנתא לעסקים זו הלוואה שעוזרת לבעלי עסקים ומשקיעים לרכוש נכס מסחרי באמצעות מתן מימון בשיעור מסוים. זאת תמורת שיעבוד הנכס ותשלום של החזרים חודשיים לאורך תקופת המשכנתא.

בשנים האחרונות תחום הנדל”ן המסחרי נמצא במגמת צמיחה, וישנם המון נכסים מסחריים זמינים, כמו גם ביקוש מצד עסקים וחברות. לכן גם ענף המשכנתאות לעסקים גדל במקביל, אולם בעוד שבמשכנתא למגורים התשלומים נפרשים על פני תקופה ממושכת של 30 שנה לכל היותר, כאשר מדובר במשכנתא לעסקים, פירעון ההלוואה יהיה תוך תקופה קצרה יותר של 10 שנים. כמו כן, ההתייחסות נפרדת גם מבחינת המיסוי, גובה הריבית ושיעור המימון עצמו.

מעוניינים במשכנתא לעסקים? תאמו פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו!

יש סוגים שונים של נכסים מסחריים ואפשרויות השקעה, כמו גם דרכים שונות להשקיע. אם אתם רוצים להכיר את האפשרויות שלכם יותר לעומק, להבין מה כרוך בלקיחת משכנתא לעסקים ומה המשמעות עבורכם באופן אישי, כדאי להגיע לפגישת ייעוץ עם המומחים של הירשביין.

אנו נשמח לעשות לכם סדר בדברים, לבחון אפשרויות ולעזור לכם לבחור את האפשרות הטובה והנכונה ביותר! לפרטים ותיאום פגישת ייעוץ מוזמנים ליצור אתנו קשר!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת