משכנתא לכל מטרה

משכנתא זו הלוואה לכל עניין ודבר, אך בשונה מהלוואות אחרות, המטרה של משכנתא היא לאפשר לכם לקנות בית. במידה וכבר יש בבעלותכם בית ואתם צריכים הלוואה, אחת האפשרויות שעומדות לרשותכם זו משכנתא לכל מטרה.  

משכנתא לכל מטרה זו הלוואה כנגד הנכס שלכם, אך לא למטרת קניית נכס אחר, אלא לכל מטרה אחרת כמו למשל שיפוצים, עזרה לילדים בקניית נכס, מימון טיפולים רפואיים, החזרת חובות ועוד. על אותו משקל של משכנתא למגורים, גם במקרה הזה אתם יכולים ללוות מהבנק סכום כסף גבוה ולפרוש את ההחזרים לאורך שנים.

האם משכנתא לכל מטרה זו האפשרות הנכונה עבורכם? לא בהכרח, אבל גם יכול להיות שכן. כדי לבחון את האפשרות הזאת ולהגיע להחלטה הנכונה ביותר, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לפגישת ייעוץ משכנתאות מקצועית, במהלכה נבחן את הנתונים ונציג לכם את האפשרויות המתאימות ביותר למצבכם.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

כדי להבין מה המסלול הנכון ביותר בעולם המשכנתאות, פונים לייעוץ

או נשמח לעמוד לרשותכם עם ידע מקצועי, מומחים בעלי מוניטין ושפע של יתרונות:

אנו נציג לכם את כל האפשרויות שעומדות בפניכם

לאלו שרוצים לקחת הלוואה משכנתא לכל מטרה היא אפשרות, כאשר במסגרתה יש לכם כמה מסלולים אפשריים. אנו נשמח להציג בפניכם את כל האפשרויות ולעזור לכם לבחור את המתאימה ביותר.

אנו נייצג אתכם מול הבנקים

כדי לקבל אישור עקרוני מהבנק יש להמציא מסמכים ולהגיש אותם. אנו נשמח לעזור לכם לאסוף את כל הטפסים הנחוצים וללוות אתכם שלב שלב עד לקבלת אישור עקרוני, ומשם לאישור הבקשה שלכם.

• אנו ננהל משא ומתן עם בנקים שונים כדי להשיג לכם את התנאים הטובים ביותר

לבנקים שונים יש מסלולים שונים ולא פעם, כדי קבל את התנאים הטובים ביותר עליכם לנהל משא ומתן. אנו נשמח לעשות זאת עבורכם!

משכנתא לכל מטרה – מה התנאים?

כדי שהבנק יאשר לכם משכנתא עליכם לעמוד בתנאים הנדרשים, שנקבעים בהתאם לנתונים הפיננסיים שלכם, שווי הנכס שבבעלותכם והסכום שאתם מבקשים. כמו כן גם המטרה שלשמה אתם מבקשים משכנתא נבחנת.

יחד עם זאת ישנם קווים כלליים למסלול הספציפי הזה כמו למשל שיעור מימון של עד 50% מערך הנכס. חשוב לדעת שאם כבר יש לכם משכנתא קודמת על הנכס, היא תילקח בחשבון בעת החישוב, מה שישפיע על גובה הסכום שתקבלו. עם זאת, במקרה הזה, ההליך יהיה קצר יותר כי כבר יש לכם משכנתא והבנק יסתמך על הרשומות הקיימות שיש לו.

דברים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון

כאשר בוחרים במסלול כזה או אחר חשוב לקחת בחשבון סוגיות רבות כמו למשל גובה הריבית. הריבית במשכנתא תקבע בהתאם למצב השוק, כמו גם לנתונים שלכם באופן אישי. דבר נוסף הוא פרישת התשלומים החודשיים. תקופת המשכנתא תיקבע גם כן בהתאם לנתונים אישיים וכלכליים שלכם, כאשר ניתן לפרוש אותה על פני תקופה של 5 עד 20 שנים.

התהליך של קבלת משכנתא לכל מטרה אינו שונה מלקיחת כל סוג אחר של משכנתא. עליכם להגיש בקשה ולקבל אישור עקרוני מהבנק. אנו כאן כדי לסייע לכם ולהקל עליכם לכל אורך הדרך, עם שפע של ניסיון והמון ידע מקצועי! מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ.

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת