משכנתא לזוג לא נשוי

בעידן המודרני ישנם זוגות רבים שמחליטים לא להתחתן כדת משה וישראל, ובוחרים לחלוק את חייהם יחד לאחר שחתמו על הסכם משפטי, אחרים גם מוותרים על הסכם. עובדה זו אינה עוצרת מבעדם לוותר על החלום של רכישת נכס ביחד, ולשם כך הם זקוקים למשכנתא.

לקיחת משכנתא לזוג לא נשוי, אולי מעט יותר מורכבת אך לא בלתי אפשרית. מכיוון שישנה מורכבות בירוקרטית, בהשוואה לזוגות שכן נישאו כדת וכדין, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ משכנתאות מקצועי.

המומחים של הירשביין נמצאים כאן עבורכם למטרה זו בדיוק. עם המון ניסיון ושפע של ידע מקצועי, אנו נוכל לבחון את מצבכם הפיננסי ואת יכולותיכם בהווה ובעתיד, ובהתאם נבחן מסלולים שונים של משכנתאות כדי לבנות עבורכם את התמהיל המתאים ביותר עבורכם.

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

מדוע חשוב לפנות ליעוץ משכנתאות מקצועי?

ידע הוא כוח וככל שיהיה לכם ידע נרחב יותר, כך תוכלו להגיע להחלטות נכונות יותר, שיטיבו עמכם. בנוסף, ייעוץ משכנתאות מקצועי מקנה לכם את היתרונות הבאים:

אנו נחסוך מכם את כל ההתעסקות

כזוג לא נשוי יהיה עליכם להמציא מסמכים שונים ומגוונים לבקשת הבנק. אנו נפרט לכם בדיוק מה צריך, נייצג אתכם מול הבנקים ונלווה אתכם לכל אורך התהליך.

אנו תמיד נתנהל מולכם בשקיפות

זוגות לא נשואים לא תמיד זוכים לכל ההטבות שמגיעות לזוגות נשואים. אנו נציג לכם את המידע המקצועי כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

אנו נבנה את תמהיל המשכנתא המתאים לצרכים וליכולות שלכם

אנו נבחן את מצבכם הפיננסי, ואת היכולות הכלכליות שלכם ועל בסיס המידע שנאסוף נבנה יחד אתכם את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר לצרכים וליכולות שלכם.

אלו דברים חשוב לדעת לפני שלוקחים משכנתא לזוג לא נשוי?

קודם כל חשוב לציין שגם זוגות לא נשואים יכולים לקבל משכנתא, כל עוד יש להם את ההון העצמי הדרוש, בטחונות, חסכונות או הלוואה מטעם משרד השיכון לזכאים. יש להבין שמצבכם האישי אינו מהווה גורם מכריע לקבלת אישור עקרוני מהבנק, מכיוון שהבנקים נסמכים על קיומו של ההון העצמי הדרוש, שווי הנכס שמבקשים לרכוש ויכולת ההחזר החודשית.

במידה ומנהלים שני חשבונות בנק נפרדים, שני בני הזוג יצטרכו להביא את כל המסמכים הנוגעים להכנסות שלהם משני חשבונות הבנק שמנהלים. כמו כן, את המשכנתא ניתן לשלם מחשבון בנק משותף, או משני חשבונות נפרדים שמתנהלים באותו הבנק למשכנתאות. במקרה הזה, התשלום יחולק לשניים וירד כל חודש משני החשבונות במקביל.

כדי לדעת במה התהליך כרוך, מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ

כל אלו ועוד הם דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר רוצים לקחת משכנתא לזוג לא נשוי. לכן מומלץ ורצוי להגיע לייעוץ מקצועי לפני שמגיעים להחלטה, כדי לראות את התמונה הגדולה, לדעת למה לצפות, מה כרוך בתהליך וכיצד להיערך אליו בצורה הכי טובה.

אנו בהירשביין נשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך, להציג לכם את כל המידע הרלוונטי שעליכם לקחת בחשבון ולעזור לכם לעלות על המסלול הנכון, בדרך לבית החלומות! לתיאום פגישת ייעוץ צרו אתנו קשר, נשמח לענות על כל השאלות שלכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת