משכנתא מחיר למשתכן

תכנית מחיר למשתכן מציעה דיור בהישג יד לזכאים ומשפרת את נתוני הפתיחה של אנשים שלא יכלו להרשות לעצמכם לקנות נכס אילולא התכנית. מכיוון שיש לא מעט הבדלים בין משכנתא למחיר למשתכן, לבין משכנתא בפרויקטים רגילים, חשוב לפנות לייעוץ משכנתאות, לקבל תשובות על כל השאלות שעולות, ולהבין מה כרוך בתהליך, מה ההבדלים, כיצד יוצאים לדרך, לאילו דברים חשוב לשים לב וכיצד למצוא משכנתא מחיר למשתכן בתנאים הטובים ביותר.

בהירשביין אנו עומדים לרשותכם ומספקים לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לצאת לדרך ולקנות את בית החלומות שלכם. אם נכנסתם לתכנית מחיר למשתכן, אתם בוודאי רוצים לדעת מה מצפה לכם וממה להיזהר, ובדיוק בשביל זה המומחים שלנו כאן. אנו מציעים לכם ליווי אישי ומקצועי בעת לקיחת משכנתא, כדי לאפשר לכם ליהנות מהמסלולים והתנאים הטובים ביותר, גם במסגרת מחיר למשתכן. 

ליעוץ וליווי אישי צרו איתנו קשר

כל היתרונות שעושים את ההבדל

כאשר אתם מקבלים ייעוץ משכנתאות מקצועי, היועצים המומחים ובעלי הניסיון שלנו ימליצו לכם על משכנתא שמתאימה לצרכים ולנסיבות המיוחדות שלכם. בנוסף הם יציעו לכם את היתרונות הבאים:

ידע עשיר בתחום המשכנתאות

ליועצים שלנו יש ידע עשיר בתחום המשכנתאות והם יכולים לייצג אתכם מול הבנקים ולעזור לכם לקבל את ההחלטות הכי טובות. אתם יודעים מה אומרים, אין חכם כבעל ניסיון.

היכרות עם מסלולים שאתם לא מכירים

הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו למצוא עבורכם מסלולים שאולי לא הייתם מצליחים למצוא, אם הייתם מבצעים את החיפוש בכוחות עצמכם.

שיפור הסיכויים שלכם לקבל משכנתא

יועצים מקצועיים שמייצגים אתכם יכולים לשפר את הסיכויים שלכם משמעותית לקבל אישור עקרוני למשכנתא מחיר למשתכן בבנקים השונים למשכנתאות.

מה ההבדלים בין משכנתא במחיר למשתכן לבין משכנתא "רגילה"?

בנק ישראל קבע ששיעור המימון של משכנתאות לא יעלה על 75% ממחירה של הדירה. אולם כאשר מדובר במחיר למשתכן, הזכאים יהיו רשאים לקבל משכנתא בשיעור גבוה יותר. הסיבה לכך היא שגובה המשכנתא נקבע בהתאם לשווי השוק של הדירה ולא למחיר שבו היא נרכשה. כתוצאה מכך שיעורי המימון של הבנק יהיו גבוהים מ- 75% אחוז בפועל, והזכאים יצטרכו להמציא הון עצמי נמוך יותר.

מעבר לשיעור המימון, משרד הבינוי והשיכון מעניק משכנתא בריבית נמוכה יותר לזכאים והם גם יוכלו לקבל מענקים במידה ויחליטו להקים את ביתם בפריפריה בסכומים שנעים בין 40,000 ל- 60,000 ש”ח. כדי לקבל משכנתא למחיר למשתכן יש לפנות לבנקים למשכנתאות, אשר גם הם מציעים כל מיני הטבות לזוכים ומסלולים שונים ששווה לבדוק, אך כדי לבחור במסלול המתאים ביותר ולהימנע מטעויות הרות גורל, מומלץ להיעזר במומחים לתחום.

כאן אנו בהירשביין נכנסים לתמונה עם ייעוץ מקצועי מהשורה הראשונה

בקשת משכנתא זו אחת ההחלטות הפיננסיות הגדולות ביותר שתקבלו ולכן חשוב לבצע אותה עם ליווי של מומחים. היועצים שלנו יכולים לחפש בשמכם את כל המסלולים המתאימים ליכולות שלכם ולאורח חייכם ולהמליץ לכם על המסלול הטוב והמשתלם ביותר.

לתיאום פגישת ייעוץ מוזמנים ליצור אתנו קשר, נשמח לעמוד לשירותכם!

מחשבון משכנתא

    Compare listings

    לְהַשְׁווֹת